Oravecz Nóra

Oravecz Nóra
Könyveim

99 gondolat a változásról

Élet másképp

Találd meg magad

Az igazi kötelék

Összekötve

99 lélekerősítő gondolat

99 léleksimogató gondolat

Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

szerda, 2017 június 21.
Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

 A mai egyik konzultáción és egy tegnapi megbeszélésen is felmerült egy gyakori téma: hogyan lehet minél több embert elérni online anélkül, hogy fizetni kellene érte? Erre a válaszom mindig ugyanaz: nem az a lényeg, hogy minél több embert érj el.. Hanem az, hogy a megfelelő közönséget gyűjtsd magad köré. Ez persze lehet, hogy még mindig nem könnyíti meg a dolgodat, így összeállítottam egy kis puskát azoknak, akik még mindig gondban vannak, ha pénz nélkül kell elérést generálniuk. Kezdjük is.

Read more

3 dolog, hogy végre elhidd, NEM a méret a lényeg, hanem az elérés

szerda, 2017 június 07.
3 dolog, hogy végre elhidd, NEM a méret a lényeg, hanem az elérés

"Hogyan lesz sok követőm Nóri?" - ha lenne egy GYIK oldalam, tuti biztos, hogy ez lenne az egyik első kérdés, amit betennék oda, ugyanis szinte mindenki azonnal a számokat akarja. Nos, lehet, hogy számukra rossz hír, de el kell árulnom valamit: egy olyan világban, ahol sokan követőket vásárolnak, és kihagyják az első lépcsőt, nem a méret a lényeg, hanem a közösségépítés. 

Read more

Ismerd meg: Szabó Jucus, 5 hozzávaló blog

szerda, 2017 június 07.
Ismerd meg: Szabó Jucus, 5 hozzávaló blog

Valamikor 2015 decemberében hirdettem meg azt a workshopot, amire Jucus jelentkezett. Amikor a blogjáról kezdett el mesélni, csak arra tudtam gondolni, hogy mennyi mindent ki lehetne ebből hozni. Igazam lett. Pár hónappal később újra leültünk, ám akkor már a workshopon kívül. A téma nem volt más, mint az, hogy miképp lehetne egy a követői bázis méretétől függetlenül is erős márkát felépíteni, egy olyat, amire az emberek emlékeznek. Jucus mára sikert sikerre halmoz, magazinok hasábjain jelenik meg, márkákkal dolgozik, mindezt úgy, hogy összességében még 10 ezer követője sincs. Hogy mi a titok? Erről ő fog mesélni.

Read more

Így szerezhetsz GARANTÁLTAN szponzorokat akár pár ezer követővel!

kedd, 2017 május 30.
Így szerezhetsz GARANTÁLTAN szponzorokat akár pár ezer követővel!

Tudom-tudom, azt hiszed, hogy ez lehetetlen, ugyanis CSAK azoknak fizetnek a márkák, akik már fel tudnak mutatni legalább tízezer követőt. Nos, ez szerencsére nem így van. Pár hete érkezett Jucustól (5hozzavalo.blog.hu) egy üzenet, amiben arról mesélt, hogy megkapta élete első fizetős felkérését, ráaádásul egyből kettőt. Hozzáteszem, jobban fizetnek neki érte, mint a legtöbb népszerű bloggernek.. Hogy mi a titka? Nos, ma erről is szó lesz, és arról is, hogy te hogyan tudod bezsebelni az első komolyabb együttműködésedet akár 2-3 ezer követővel! 

Read more

Így Építs Szuper Aktív és Erős Közösséget Pár Hónap Alatt

péntek, 2017 április 28.
Így Építs Szuper Aktív és Erős Közösséget Pár Hónap Alatt

Minden második konzultáció a következő kérdéssel kezdődik: "Hogy lesz ebből pénzem? .. ha lehet, gyorsan?" Nos, ha gyors pénzt szeretnél keresni, sehogy. Ha a közösségi médiában szeretnél sikert aratni, jó, ha rászánod az időt, és semmit sem siettetsz. A legtöbben ugyanis itt buknak el: nem adnak elég időt a növekedésnek, miközben semmit sem tesznek azért, hogy a siker bekövetkezzen. Az nem elég, hogy kirakod a tartalmat és bejegyzéseket írsz..  Attól erős egy énmárka, hogy offline és online is van jelenléted. Hogy mi kell ehhez, és hogyan kezdhetsz neki akár ma akkor is, ha utálsz kapcsolatokat építeni? Nos, a mai bejegyzés ebben fog segíteni.

Read more

Hiteles énmárka: 6 bizonyított ok, a fenntartható siker mögött

szerda, 2017 április 05.
Hiteles énmárka: 6 bizonyított ok, a fenntartható siker mögött

kepernyofoto_2017-04-05_18_59_42.png

Építkeznél online, de számodra visszataszító az, ahogyan sokan dolgoznak, és mivel azt látod, ők kapják a nagy megkereséseket, ezért inkább fel is adod - és ezzel követed el a legnagyobb butaságot. Egyre többször hallom, hogy a márkák marketingesei teljesen ki vannak bukva egyes véleményvezérekre - jogosan. Lehet, hogy figyeled őket, és sejted is, hogy miért.

Read more

Ismerd meg: Békési Brigitta, Beautyrobic

szerda, 2017 március 22.
Ismerd meg: Békési Brigitta, Beautyrobic

Úgy egy hónapja érkezett egy üzenetet, és a bemutatkozás után őszintén szólva szóhoz sem jutottam. Alig vártam, hogy végre találkozzam Békési Brigivel, ugyanis tudtam, hogy izgalmas munkának nézek elébe. Lassan már több, mint egy hónapja dolgozunk együtt, és csupán ennyi idő alatt többek között gyakorlatilag letette a készülő könyve részletesen kidolgozott vázlatát, mindezt olyan profin, mintha mindig ezt csinálta volna. A sikerének egyik legfőbb oka karaktere mellett a maximalizmusa, mindez profizmussal társulva egyértelműen eredményezi a sikert..

Read more

Ismerd meg: Fitness Junkie

péntek, 2017 február 24.
Ismerd meg: Fitness Junkie

A munkám során többnyire két típussal találkozom: azzal, aki szeretne felépíteni valamit, és az indulásban kéri a segítségemet, és persze azzal, aki mögött már van valami, de mégsem érzi jól magát abban, amit felépített. Szandra az utóbbi helyzet kapcsán keresett meg pár hónapja. Nem voltunk ismeretlenek egymás számára, ugyanis 2016-ban ellátogatott az egyik workshopomra, ugyanarra, amire Jucus ( 5hozzavalo.blog.hu ), és már akkor éreztem, hogy a jövőben fogok velük dolgozni. Ahogy már millió megérzésem bebizonyosodott a múltban, így ez is: kis eltéréssel ugyan, de egymás után jelentkeztek be hozzám. 

Read more

7 kifogás és a megoldások: Kezdd el ma megvalósítani az ötleted!

vasárnap, 2017 február 19.
7 kifogás és a megoldások: Kezdd el ma megvalósítani az ötleted!

Az, aki ma nincs jelen online, hatalmas bevételtől és rengeteg lehetőségtől esik el. Ha akarod, ha nem, a fogyasztók kontroll nélkül adnak hangot a véleményüknek (Tripadvisor, Amazon, blogok, stb.), így amennyiben nem korrigálod a hibáidat, esetleg kritikán alul bánsz a piacoddal, komoly anyagi veszteség érhet. Azt gondolnád, hogy az online jelenlét (honlap, közösségi média), esetleg egy blog vezetése a te esetedben teljesen értelmetlen, és inkább költenéd a pénzedet kültéri hirdetésekre.. Nos, érdemes megnézni, hogy mi a sorsa a billboardoknak: a célcsoportod nagy valószínűséggel a telefonját bújva elsétál mellette. Ennyit a több millió forintos befektetésedről. 

Read more

Tartalommarketing Kisokos: Hogyan dolgozz véleményvezérekkel?

hétfő, 2017 február 13.
Tartalommarketing Kisokos: Hogyan dolgozz véleményvezérekkel?
akrujyz9dqc-katie-chase_1.jpg
Tudom, sokan vásárolják a követőket meg a képekre érkező lájkokat, de ez a poszt most nem a lufi-profilokról szól. Ez a poszt azoknak szól, akik megelégednek az organikus növekedéssel, azzal, hogy lehet, hogy csak 10 000 követőjük van, de azok, akik követik őket ténylegesen a rajongóik. Számomra - és szerencsére a nemzetközi piac számára is - milliószor értékesebb egy kisebb követői bázisú, de aktív profil, mint egy százezres oldal, amiről már csak a kommentek alapján is ki lehet deríteni, hogy gyakorlatilag SEMMI sincs mögöttük. 

Read more

1. Napközi Meetup a High Note SkyBarban!

hétfő, 2017 február 13.
1. Napközi Meetup a High Note SkyBarban!

 Soha nem felejtem el, hogy régen mennyit adott az, hogy hetente egyszer biztosan tudtam olyan emberekkel találkozni, akik inspiráltak. Zseniális embereket ismertem meg 2010 és 2011 között a Corvin-szerdák alkalmával, amit annak idején Puskás Petiék szerveztek, hogy legyen egy hely, ahol a hét közepén összejönnek a barátaikkal, akiket a médiából, színházból, tv-ből ismertek. Tudtam, hogy előbb vagy utóbb én is szeretnék egy ilyen eseményt, csak épp azoknak, akikkel dolgozom. Tudom, hogy mennyit jelent bloggerként, esetleg valakiként, aki énmárkát épít az, hogy legyenek körülötted olyan emberek, akik megértik, hogy min mész keresztül, és akár még egymást is tudjátok támogatni a jövőben.

Read more

Ismerd meg: Tusnádi Roland

vasárnap, 2017 február 05.
Ismerd meg: Tusnádi Roland

A blogmelléklet ben és a Facebookon is találkozhattál már Tusnádi Roland nevével, akivel jó pár hónappal ezelőtt kezdtem el dolgozni az énmárkáján. Az már az első e-mailjéből is kiderült, hogy pontosan tudja, mit akar, és amit ő egyszer a fejébe vesz, azt bizony végig is viszi. Kíváncsi voltam, hogy mi történik akkor, ha beleteszi minden energiáját abba, amit csinál. Energikus, pozitív, olyan karakter, akit az életedben akarsz tudni - a közösségi médiában pedig ez a siker egyik titka..

Read more

GYIK: Miért nem követik többen a blogomat? 9 ok és a megoldások

péntek, 2016 december 16.
GYIK: Miért nem követik többen a blogomat? 9 ok és a megoldások

Közeledik 2017, és még mindig csak játszol a gondolattal, hogy végre felépítsd a saját személyes márkádat ahelyett, hogy tényleges lépéseket tennél? Folyton azt mondogatod, hogy "Ezt én is meg tudnám csinálni!" , közben meg még egy sort sem írtál le..? Közkívánatra összegyűjtöttem az elmúlt évek tanácsadásai alapján összegyűjtött leggyakoribb problémák egy részét. Ez a poszt segít azoknak is, akik most kezdenek el blogolni, és azoknak is, akik már egy nagyobb követői bázissal bírnak, de sehogy sem tudják őket aktivizálni, és megakadtak a növekedésben. Hajrá!

kepernyofoto_2016-12-16_21_12_00_1.png

Read more

4+5 SZUPERHATÉKONY tipp, hogy felpörgesd az életed

hétfő, 2016 szeptember 12.
4+5 SZUPERHATÉKONY tipp, hogy felpörgesd az életed

Tegyük fel előtted egy hosszú listányi feladat, amit el kell végezned a nap végére, viszont a helyzet az, hogy akármennyire is szeretnéd, nincs erőd hozzá. Tudod, hogy előbbre tudnál lépni, azt is, hogy magadat hátráltatod, de valamiért mégsem megy. Talán kimerült vagy, talán az életed változásban van, aminek a feldolgozása rengeteg energiát emészt fel, de ehhez a véget nem érőnek tűnő állapothoz köze lehet annak is, hogy nem figyelsz oda magadra, eseteg össze-vissza eszel, és nem alszol rendesen (és eleget), vagy mondjuk folyton másoknak akarsz megfelelni.

Read more