Oravecz Nóra
Könyveim

Találd meg magad

Van egy ötletem

Élet másképp

99 gondolat a változásról

Az igazi kötelék

Összekötve

99 lélekerősítő gondolat

99 léleksimogató gondolat

4 BEVÁLT stratégia, hogy végre a megfelelő közönséget érd el!

szerda, 2018 április 11.
4 BEVÁLT stratégia, hogy végre a megfelelő közönséget érd el!

Tudom-tudom, eleged van abból, hogy nem éred el a közönségedet a különböző felületeken, még az is lehet, hogy a közösségi médiába vetett hited szertefoszlani látszik, mégis, egy pillanatra érdemes lenne nézőpontot váltani. Ugyanis lehet, hogy csak olyan alapvető hibákat követtél el, mint pl. nem tiszta az üzeneted, esetleg azt sem tudod, mit csinálsz, nincs tudatosság a tartalmaid mögött, és halvány lila gőzöd sincs azokról, akiknek valójában szüksége lenne rád/termékedre/szolgáltatásodra. Nézzük csak, hogy hol lehet a hiba!

everygirlboss-com-625623-unsplash.jpg

Read more

10 tipp, ha költés nélkül generálnál Hype-ot

szerda, 2018 március 14.
10 tipp, ha költés nélkül generálnál Hype-ot

Feltetted már magadnak a kérdést, hogy miért van az, hogy valaki tömegeket képes megmozgatni, míg más elvérzik ugyanazzal a témával a kezében? Fel lehet hozni a türelmetlenséget, a befektetett munka hiányát, és rengeteg más okot, ami a sikertelenség mögött húzódik, ám ezúttal más oldalról közelíteném meg a helyzetet: mit kell tenned ahhoz, hogy a te branded is megkapja azt a figyelmet, amit érdemel?

pete-bellis-500938-unsplash_1.jpg

Read more

7 app a villámgyors és egyedi tartalomgyártáshoz

csütörtök, 2018 február 01.
7 app a villámgyors és egyedi tartalomgyártáshoz

Ma már rengeteg olyan app és felület létezik, ami nagyban megkönnyíti a munkádat, hogy végül segítség, és anyagi befektetés nélkül is profi anyagokat gyárthass - igen, akár te is, aki egy csöppet sem értesz mondjuk a grafikához, vagy egy videó elkészítéséhez. Ma a kedvenc appjaim, és felületeim egy részét osztom meg veletek.

charisse-kenion-495825.jpg

Read more

Felejtsd el a Facebook Zerot: 5 BEVÁLT lépés az organikus növekedésért

péntek, 2018 január 12.
Felejtsd el a Facebook Zerot: 5 BEVÁLT lépés az organikus növekedésért

Mostanra már biztosan hozzád is elért a Facebook bejelentése, miszerint nagyban változni fog az oldal működése, ami a rajongói oldalak elérését is érinti. Sokan keltik a pánikot, miközben nincs ok aggodalomra, ugyanis még mindig van esély organikus elérésre. Ám jó ha tudod, ez nem az egyszerűbb út, ugyanis az elérés ára a közösség építése, amihez viszont TE kellesz. Nem egy márka, nem a terméked, hanem minden, ami mögötte van és TE.

Read more

Ilyen volt 2017: "Még mindig a legjobb befektetés az utazás!"

csütörtök, 2017 december 28.
Ilyen volt 2017: "Még mindig a legjobb befektetés az utazás!"

Mint eddig minden évet, így 2017-et is a következő mondattal kezdtem: "Idén már TÉNYLEG nem megyek sehova!" . Azt persze hozzá kell tennem, hogy az erre a mondatra adott reakció általában egy mosoly, ugyanis jól tudják: úgysem tudok túl sokáig egy helyen maradni. Szükségem van az utazásra, az új nézőpontokra, a találkozásokra, a külföldön élő barátaimra, ugyanis én így töltődöm fel, ilyenkor érzem igazán, hogy élek. 

Read more

Tervezd 2018-at: Énmárka Stratégia- és Akcióterv

péntek, 2017 december 15.
Tervezd 2018-at: Énmárka Stratégia- és Akcióterv

Hamarosan búcsút inthetsz 2017-nek, és egyúttal számot vethetsz az életeddel, na meg persze az énmárkáddal is. Abban a pillanatban, ahogy elkezdesz énmárkát építeni, hamar rájössz: te nem egy termék vagy, ami élete végéig egyet áll, ugyanis az énmárkád veled együtt változik .. Annyi benyomás ér, annyi lehetőség áll előtted, és bizony ha akarod, ha nem, ezek mind-mind formálják azt, hogy hogyan építed tovább magadat. Így a december 31 duplán fontos: érdemes összegezni és átgondolni, hogy a megfelelő irányba haladsz-e, és megtettél-e mindent azért, hogy elérd a célodat. Íme egy kis segítség a 2018-as énmárka tervezéshez!

Read more

Így építs aktív közösséget egy Facebook zárt csoportban

kedd, 2017 november 28.
Így építs aktív közösséget egy Facebook zárt csoportban

Tegyük fel, minden vágyad, hogy neked is legyen egy kis közösséged: építgeted a Facebook oldaladat, posztolsz folyamatosan, de semmi eredmény. Hirdetnél, de annak sem látod értelmét, alig hoz valamit. Tudod jól, hogy 2018-ban egy közösség nélkül már semmire sem fogsz menni, ha el szeretnéd érni a céljaidat.. Mit lehet ilyenkor tenni? A válasz egyszerű: építs Facebook zárt csoportot.  

stil-410579.jpg

Read more

Hogyan készítsd elő a következő dobásodat, hogy nagyot szóljon?

szombat, 2017 november 04.
Hogyan készítsd elő a következő dobásodat, hogy nagyot szóljon?

Mostanában egyre többen keresnek meg azzal, hogy épp egy új projektbe kezdenek, miközben egy másikat maguk mögött hagynak, és nem tudják, hogy hogyan tovább. Az esetek 99%-ban nem azért, mert a másik nem volt sikeres, egyszerűen csak kihívásokra van szükségük. "Annyira szeretnék már csak ezzel foglalkozni, de még nem lehet.. Hogyan tudnám előbb elérni a célomat?" - kérdezik gyakran. A mai bejegyzés ebben fog segíteni: abban, hogy ezúttal tudatosabban alapozd meg a következő nagy dobásodat, hogy később minél biztosabb talajon álljon az, amit annyira szeretnél felépíteni.

stil-326695.jpg

Read more

+ 20 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, mielőtt kipróbálnád az influencer marketinget

hétfő, 2017 szeptember 18.
+ 20 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, mielőtt kipróbálnád az influencer marketinget
Ma reggel Wolf Gáborral a Marketing Commando reggeli élő adásában beszélgettünk az influencer marketingről. Szeretném leszögezni, hogy a piacon rengeteg olyan embert találhattok, aki a téma szakértője, én soha nem szeretnék ilyen babérokra törni. Ettől függetlenül bármikor szívesen megosztom az elmúlt 4 év tapasztalatát, vagy épp azt, hogy mi történik a nemzetközi piacon, tekintve, hogy több, mint egy éve dolgozom azokkal külföldön, akik az influencer marketinget alakítják. Szeptember 24-én a TAP Portugal kirepít az Influencer Marketing Napokra, ahonnan több alkalommal be fogok jelentkezni, és a Marketing EXPO-s előadásomon is meg fogom osztani az ott hallottakat. Addig viszont egy kis
Read more

Énmárka 101: Mi kell ahhoz, hogy végre felfigyeljenek rám és dolgozni akarjanak velem?

hétfő, 2017 szeptember 11.
Énmárka 101: Mi kell ahhoz, hogy végre felfigyeljenek rám és dolgozni akarjanak velem?

Rugaszkodj el egy kicsit a valóságtól: ha nem számítana a pénz, ha minden lehetőség ott heverne a lábaid előtt, mivel élnél? Mit csinálnál? Mivel töltenéd a napjaidat? Sokan nem merik ezt a kérdést megválaszolni, vagy ha mégis megteszik, legyintenek egyet "Ah, nekem ez nem adatik meg", miközben egy olyan világban élünk, ahol a közösségi médiának köszönhetően egy kis kreativitással, akár pénz nélkül is bárki megvalósíthatja azt az életet, amiről álmodozik. Nem hiszed? Akkor csak nézd meg azokat a 18 éves videósokat, kik havonta komoly összeget keresnek a szponzor dealekből, vagy azokat az online vállalkozókat, akik a termékeikkel havi 3 milliós bevételt generálnak, miközben követőik

Read more

Tartalommarketing: hogyan pörgetheted fel az énmárkádat influencerek interjúztatásával?

szerda, 2017 augusztus 30.
Tartalommarketing: hogyan pörgetheted fel az énmárkádat influencerek interjúztatásával?

Okkal használom ezt a képet a poszt elején: NEM csak az a véleményformáló/influencer, aki gyönyörű képeket posztol a világ legszebb tájairól, vagy épp mindig tökéletes outfitben áll a kamera előtt. Ugyanúgy influencernek számít egy pszichológus, aki a maga területén sokat ért el, de akár említhetném Hosszú Katinkát, vagy épp Wolf Gábort is. Így már világos, hogy amikor azt mondom, hogy a világ számos pontján interjúztatok influencereket, miért van az, hogy valójában a listámon az instagram influencerek/bloggerek/videósok száma elenyésző. Mivel több konzultáción felmerült a kérdés, "mi értelme van az interjúztatásnak?" vagy épp "hogyan döntöd el, hogy kit interjúztatsz?", úgy

Read more

Lépésről lépésre: Ki vagyok én és hogyan építsek emlékezetes énmárkát?

szombat, 2017 augusztus 12.
Lépésről lépésre: Ki vagyok én és hogyan építsek emlékezetes énmárkát?

Önismeret és bátorság nélkül elég nehéz lesz énmárkát építeni. Ugyanis az nem elég, hogy szép vagy és van véleményed dolgokról - utóbbi mindenkinek van. Lehet szétretusált képekre márkát húzni, csak épp hosszú távon nem fog működni. Jó ideje figyelem, hogy mi a fenntartható énmárka titka, ma pedig összegyűjtöttem, hogy mik azok a dolgok, amik mások sikere mögött állnak - plusz az én perszóna építős módszerem egy szeletét is megosztom veletek.

Read more

7 SZUPERBIZTOS, bevált stratégia, ha INGYEN járnád a világot!

vasárnap, 2017 július 16.
7 SZUPERBIZTOS, bevált stratégia, ha INGYEN járnád a világot!

Amikor valaki arról kérdez, hogy hogyan lehet ingyen utazni, mindig megdöbbennek, amikor egy kezem nem elég ahhoz, hogy felsoroljam a lehetőségeket. A legtöbben azt hiszik, hogy ez a variáció csupán több százezer követő után "jár", ám tévednek. Rengeteg olyan blogger van, aki akár 20 ezer követő alatt is kap meghívást szállodáktól - ugyanis ahogy arról már írtam, nem a számok számítanak.

Read more

Követő-megtartás: Így érd el, hogy ne unjanak meg 3 hónap alatt

vasárnap, 2017 július 16.
Követő-megtartás: Így érd el, hogy ne unjanak meg 3 hónap alatt

Jó ideje figyelem, hogy mennyi ideig tudok valakit úgy követni, hogy ténylegesen érdekeljen az élete, és mi az oka annak, hogy úgy 3 hónap után már semmivel sem vehetsz rá, hogy még egy videót megnézzek az illetőtől, esetleg még egy posztját elolvassam. Nyilván, a niche márkákat a követői bázis egy része szezonálisan követi, akkor, amikor hasonló életszakaszban vannak, vagy épp az adott téma érdekli őket. Mit lehet tenni akkor, amikor nincs állandó elköteleződés? Amikor az, hogy valaki bekövetett nem jelenti azt, hogy egy év múlva is ott lesz? Nos, a mai posztban ezekre a kérdésekre válaszolok.

Read more

Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

szerda, 2017 június 21.
Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

 A mai egyik konzultáción és egy tegnapi megbeszélésen is felmerült egy gyakori téma: hogyan lehet minél több embert elérni online anélkül, hogy fizetni kellene érte? Erre a válaszom mindig ugyanaz: nem az a lényeg, hogy minél több embert érj el.. Hanem az, hogy a megfelelő közönséget gyűjtsd magad köré. Ez persze lehet, hogy még mindig nem könnyíti meg a dolgodat, így összeállítottam egy kis puskát azoknak, akik még mindig gondban vannak, ha pénz nélkül kell elérést generálniuk. Kezdjük is.

Read more