Oravecz Nóra
Könyveim

Találd meg magad

Van egy ötletem

Élet másképp

99 gondolat a változásról

Az igazi kötelék

Összekötve

99 lélekerősítő gondolat

99 léleksimogató gondolat

Így építs aktív közösséget egy Facebook zárt csoportban

kedd, 2017 november 28.
Így építs aktív közösséget egy Facebook zárt csoportban

Tegyük fel, minden vágyad, hogy neked is legyen egy kis közösséged: építgeted a Facebook oldaladat, posztolsz folyamatosan, de semmi eredmény. Hirdetnél, de annak sem látod értelmét, alig hoz valamit. Tudod jól, hogy 2018-ban egy közösség nélkül már semmire sem fogsz menni, ha el szeretnéd érni a céljaidat.. Mit lehet ilyenkor tenni? A válasz egyszerű: építs Facebook zárt csoportot.  

stil-410579.jpg

Read more

Hogyan készítsd elő a következő dobásodat, hogy nagyot szóljon?

szombat, 2017 november 04.
Hogyan készítsd elő a következő dobásodat, hogy nagyot szóljon?

Mostanában egyre többen keresnek meg azzal, hogy épp egy új projektbe kezdenek, miközben egy másikat maguk mögött hagynak, és nem tudják, hogy hogyan tovább. Az esetek 99%-ban nem azért, mert a másik nem volt sikeres, egyszerűen csak kihívásokra van szükségük. "Annyira szeretnék már csak ezzel foglalkozni, de még nem lehet.. Hogyan tudnám előbb elérni a célomat?" - kérdezik gyakran. A mai bejegyzés ebben fog segíteni: abban, hogy ezúttal tudatosabban alapozd meg a következő nagy dobásodat, hogy később minél biztosabb talajon álljon az, amit annyira szeretnél felépíteni.

stil-326695.jpg

Read more

+ 20 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, mielőtt kipróbálnád az influencer marketinget

hétfő, 2017 szeptember 18.
+ 20 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, mielőtt kipróbálnád az influencer marketinget
Ma reggel Wolf Gáborral a Marketing Commando reggeli élő adásában beszélgettünk az influencer marketingről. Szeretném leszögezni, hogy a piacon rengeteg olyan embert találhattok, aki a téma szakértője, én soha nem szeretnék ilyen babérokra törni. Ettől függetlenül bármikor szívesen megosztom az elmúlt 4 év tapasztalatát, vagy épp azt, hogy mi történik a nemzetközi piacon, tekintve, hogy több, mint egy éve dolgozom azokkal külföldön, akik az influencer marketinget alakítják. Szeptember 24-én a TAP Portugal kirepít az Influencer Marketing Napokra, ahonnan több alkalommal be fogok jelentkezni, és a Marketing EXPO-s előadásomon is meg fogom osztani az ott hallottakat. Addig viszont egy kis
Read more

Énmárka 101: Mi kell ahhoz, hogy végre felfigyeljenek rám és dolgozni akarjanak velem?

hétfő, 2017 szeptember 11.
Énmárka 101: Mi kell ahhoz, hogy végre felfigyeljenek rám és dolgozni akarjanak velem?

Rugaszkodj el egy kicsit a valóságtól: ha nem számítana a pénz, ha minden lehetőség ott heverne a lábaid előtt, mivel élnél? Mit csinálnál? Mivel töltenéd a napjaidat? Sokan nem merik ezt a kérdést megválaszolni, vagy ha mégis megteszik, legyintenek egyet "Ah, nekem ez nem adatik meg", miközben egy olyan világban élünk, ahol a közösségi médiának köszönhetően egy kis kreativitással, akár pénz nélkül is bárki megvalósíthatja azt az életet, amiről álmodozik. Nem hiszed? Akkor csak nézd meg azokat a 18 éves videósokat, kik havonta komoly összeget keresnek a szponzor dealekből, vagy azokat az online vállalkozókat, akik a termékeikkel havi 3 milliós bevételt generálnak, miközben követőik

Read more

Tartalommarketing: hogyan pörgetheted fel az énmárkádat influencerek interjúztatásával?

szerda, 2017 augusztus 30.
Tartalommarketing: hogyan pörgetheted fel az énmárkádat influencerek interjúztatásával?

Okkal használom ezt a képet a poszt elején: NEM csak az a véleményformáló/influencer, aki gyönyörű képeket posztol a világ legszebb tájairól, vagy épp mindig tökéletes outfitben áll a kamera előtt. Ugyanúgy influencernek számít egy pszichológus, aki a maga területén sokat ért el, de akár említhetném Hosszú Katinkát, vagy épp Wolf Gábort is. Így már világos, hogy amikor azt mondom, hogy a világ számos pontján interjúztatok influencereket, miért van az, hogy valójában a listámon az instagram influencerek/bloggerek/videósok száma elenyésző. Mivel több konzultáción felmerült a kérdés, "mi értelme van az interjúztatásnak?" vagy épp "hogyan döntöd el, hogy kit interjúztatsz?", úgy

Read more

Lépésről lépésre: Ki vagyok én és hogyan építsek emlékezetes énmárkát?

szombat, 2017 augusztus 12.
Lépésről lépésre: Ki vagyok én és hogyan építsek emlékezetes énmárkát?

Önismeret és bátorság nélkül elég nehéz lesz énmárkát építeni. Ugyanis az nem elég, hogy szép vagy és van véleményed dolgokról - utóbbi mindenkinek van. Lehet szétretusált képekre márkát húzni, csak épp hosszú távon nem fog működni. Jó ideje figyelem, hogy mi a fenntartható énmárka titka, ma pedig összegyűjtöttem, hogy mik azok a dolgok, amik mások sikere mögött állnak - plusz az én perszóna építős módszerem egy szeletét is megosztom veletek.

Read more

7 SZUPERBIZTOS, bevált stratégia, ha INGYEN járnád a világot!

vasárnap, 2017 július 16.
7 SZUPERBIZTOS, bevált stratégia, ha INGYEN járnád a világot!

Amikor valaki arról kérdez, hogy hogyan lehet ingyen utazni, mindig megdöbbennek, amikor egy kezem nem elég ahhoz, hogy felsoroljam a lehetőségeket. A legtöbben azt hiszik, hogy ez a variáció csupán több százezer követő után "jár", ám tévednek. Rengeteg olyan blogger van, aki akár 20 ezer követő alatt is kap meghívást szállodáktól - ugyanis ahogy arról már írtam, nem a számok számítanak.

Read more

Követő-megtartás: Így érd el, hogy ne unjanak meg 3 hónap alatt

vasárnap, 2017 július 16.
Követő-megtartás: Így érd el, hogy ne unjanak meg 3 hónap alatt

Jó ideje figyelem, hogy mennyi ideig tudok valakit úgy követni, hogy ténylegesen érdekeljen az élete, és mi az oka annak, hogy úgy 3 hónap után már semmivel sem vehetsz rá, hogy még egy videót megnézzek az illetőtől, esetleg még egy posztját elolvassam. Nyilván, a niche márkákat a követői bázis egy része szezonálisan követi, akkor, amikor hasonló életszakaszban vannak, vagy épp az adott téma érdekli őket. Mit lehet tenni akkor, amikor nincs állandó elköteleződés? Amikor az, hogy valaki bekövetett nem jelenti azt, hogy egy év múlva is ott lesz? Nos, a mai posztban ezekre a kérdésekre válaszolok.

Read more

Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

szerda, 2017 június 21.
Nehogy fizess értük: 5 verhetetlen taktika új követők szerzésére

 A mai egyik konzultáción és egy tegnapi megbeszélésen is felmerült egy gyakori téma: hogyan lehet minél több embert elérni online anélkül, hogy fizetni kellene érte? Erre a válaszom mindig ugyanaz: nem az a lényeg, hogy minél több embert érj el.. Hanem az, hogy a megfelelő közönséget gyűjtsd magad köré. Ez persze lehet, hogy még mindig nem könnyíti meg a dolgodat, így összeállítottam egy kis puskát azoknak, akik még mindig gondban vannak, ha pénz nélkül kell elérést generálniuk. Kezdjük is.

Read more

3 dolog, hogy végre elhidd, NEM a méret a lényeg, hanem az elérés

szerda, 2017 június 07.
3 dolog, hogy végre elhidd, NEM a méret a lényeg, hanem az elérés

"Hogyan lesz sok követőm Nóri?" - ha lenne egy GYIK oldalam, tuti biztos, hogy ez lenne az egyik első kérdés, amit betennék oda, ugyanis szinte mindenki azonnal a számokat akarja. Nos, lehet, hogy számukra rossz hír, de el kell árulnom valamit: egy olyan világban, ahol sokan követőket vásárolnak, és kihagyják az első lépcsőt, nem a méret a lényeg, hanem a közösségépítés. 

Read more

Így szerezhetsz GARANTÁLTAN szponzorokat akár pár ezer követővel!

kedd, 2017 május 30.
Így szerezhetsz GARANTÁLTAN szponzorokat akár pár ezer követővel!

Tudom-tudom, azt hiszed, hogy ez lehetetlen, ugyanis CSAK azoknak fizetnek a márkák, akik már fel tudnak mutatni legalább tízezer követőt. Nos, ez szerencsére nem így van. Pár hete érkezett Jucustól (5hozzavalo.blog.hu) egy üzenet, amiben arról mesélt, hogy megkapta élete első fizetős felkérését, ráaádásul egyből kettőt. Hozzáteszem, jobban fizetnek neki érte, mint a legtöbb népszerű bloggernek.. Hogy mi a titka? Nos, ma erről is szó lesz, és arról is, hogy te hogyan tudod bezsebelni az első komolyabb együttműködésedet akár 2-3 ezer követővel! 

Read more

Így Építs Szuper Aktív és Erős Közösséget Pár Hónap Alatt

péntek, 2017 április 28.
Így Építs Szuper Aktív és Erős Közösséget Pár Hónap Alatt

Minden második konzultáció a következő kérdéssel kezdődik: "Hogy lesz ebből pénzem? .. ha lehet, gyorsan?" Nos, ha gyors pénzt szeretnél keresni, sehogy. Ha a közösségi médiában szeretnél sikert aratni, jó, ha rászánod az időt, és semmit sem siettetsz. A legtöbben ugyanis itt buknak el: nem adnak elég időt a növekedésnek, miközben semmit sem tesznek azért, hogy a siker bekövetkezzen. Az nem elég, hogy kirakod a tartalmat és bejegyzéseket írsz..  Attól erős egy énmárka, hogy offline és online is van jelenléted. Hogy mi kell ehhez, és hogyan kezdhetsz neki akár ma akkor is, ha utálsz kapcsolatokat építeni? Nos, a mai bejegyzés ebben fog segíteni.

Read more

Hiteles énmárka: 6 bizonyított ok, a fenntartható siker mögött

szerda, 2017 április 05.
Hiteles énmárka: 6 bizonyított ok, a fenntartható siker mögött

kepernyofoto_2017-04-05_18_59_42.png

Építkeznél online, de számodra visszataszító az, ahogyan sokan dolgoznak, és mivel azt látod, ők kapják a nagy megkereséseket, ezért inkább fel is adod - és ezzel követed el a legnagyobb butaságot. Egyre többször hallom, hogy a márkák marketingesei teljesen ki vannak bukva egyes véleményvezérekre - jogosan. Lehet, hogy figyeled őket, és sejted is, hogy miért.

Read more

7 kifogás és a megoldások: Kezdd el ma megvalósítani az ötleted!

vasárnap, 2017 február 19.
7 kifogás és a megoldások: Kezdd el ma megvalósítani az ötleted!

Az, aki ma nincs jelen online, hatalmas bevételtől és rengeteg lehetőségtől esik el. Ha akarod, ha nem, a fogyasztók kontroll nélkül adnak hangot a véleményüknek (Tripadvisor, Amazon, blogok, stb.), így amennyiben nem korrigálod a hibáidat, esetleg kritikán alul bánsz a piacoddal, komoly anyagi veszteség érhet. Azt gondolnád, hogy az online jelenlét (honlap, közösségi média), esetleg egy blog vezetése a te esetedben teljesen értelmetlen, és inkább költenéd a pénzedet kültéri hirdetésekre.. Nos, érdemes megnézni, hogy mi a sorsa a billboardoknak: a célcsoportod nagy valószínűséggel a telefonját bújva elsétál mellette. Ennyit a több millió forintos befektetésedről. 

Read more

Tartalommarketing Kisokos: Hogyan dolgozz véleményvezérekkel?

hétfő, 2017 február 13.
Tartalommarketing Kisokos: Hogyan dolgozz véleményvezérekkel?
akrujyz9dqc-katie-chase_1.jpg
Tudom, sokan vásárolják a követőket meg a képekre érkező lájkokat, de ez a poszt most nem a lufi-profilokról szól. Ez a poszt azoknak szól, akik megelégednek az organikus növekedéssel, azzal, hogy lehet, hogy csak 10 000 követőjük van, de azok, akik követik őket ténylegesen a rajongóik. Számomra - és szerencsére a nemzetközi piac számára is - milliószor értékesebb egy kisebb követői bázisú, de aktív profil, mint egy százezres oldal, amiről már csak a kommentek alapján is ki lehet deríteni, hogy gyakorlatilag SEMMI sincs mögöttük. 

Read more